- Erhverv

Ønsker din virksomhed at udnytte jeres frie arealer til at optimerer jeres grønne profil?

VI KALDER DET PROSUN-ERHVERVSPROCESS

Når du handler med PROSUN, kommer du gennem vores PROSUN Erhvervsproces. Dette betyder, at vi rådgiver dig om virksomhedens projekt, samt jeres ønsker til fremtidens energiløsning, der tilpasses jeres virksomheds behov, og sammen finder vi den rette løsning. PROSUN samler den rigtige pris, vi kommer og sætter anlægget op – og vi går ikke før virksomheden er tilfreds.

FOR MANGE  HANDLER DET IKKE KUN OM PENGE

Når vi rådgiver virksomhederne om mulighederne ved solceller, så ved vi også, at vi sammen arbejder på, at skabe en mere klimavenlig platform for os alle. Dette både for virksomheden, men også for miljøet og fremtiden.

 Selv med en investering på eksempelvis kr. 200.000,-, vil det kunne bidrage med op til kr. 350.000,- på bundlinjen i løbet af de første 10 år. Samtidig vil det være med til at højne virsomhedens grønne politik/profil.

- Økonomi

PROSUN-ERHVERV-PROCESS

Møde 1.

Under første møde finder vi sammen ud af, hvilke behov jeres virksomhed har.

RAPpORT/UDVIKLING

PROSUN udvikler en rapport med en samlet pris, der vil imødekomme kundens ønsker og fremtidige behov. Denne godkendes inden vi går i gang.

OPSÆTNING

Vi kommer og opstiller, monterer samt installerer anlægget. Hos PROSUN går vi først, når vi ved, at anlægget virker som aftalt.

OPFØLGNING

Efter første måned fra opstillet anlæg, følger vi op, og kommer og retter evt. problemer som måtte have opstået siden opstillingen.

EVALUERING

6 mdr. efter installation kontakter vi kunderne, for at vi sammen kan evaluerer evt. opgraderinger eller udvidelser mv.

Herefter laver vi en endelig rapport for hele forløbet, hvis dette ønskes.

- DET GRØNNERE ERHVERV

Kontakt os, hvis du ønsker hjælp
- til at hjælpe fremtidens grønne omstilling

LIDT OMKRING DEN GRØNNE PROFIL

Udover den økonomiske fordel ved solceller, bidrager et solcelleanlæg også til virksomhedens grønne profil. Med et solcelleanlæg sparer jeres virksomhed samfundet for ca. 0,66 kg CO2 for hver kWh solcellestrøm, der produceres. Med en investering i solceller viser virksomheden derfor omverdenen, at den kærer sig om miljøet og fremtiden. At virksomheden og erhvervslivet er klar over, at de også har et moralsk ansvar overfor samfundet ifht. miljøet, hvilket bliver stadig en mere og mere udbredt holdning. Den grønne profil, som solcelleanlægget bidrager til, er derfor en mulighed for ,at brande jeres virksomhed gennem en bedre CSR-værdi. Et erhvervssolcelleanlæg er derfor ikke blot et økonomisk og miljømæssigt godt valg. Det er også en brandingmulighed, hvilket kan øge jeres positive omtale, samt konkurrenceevne.